آشنایی با پروونس فرانسه
نوشته شده توسط : saheleaftab12

آشنایی با پروونس فرانسه

در زیر به برخی از این جاذبه های گردشگری که در این منطقه قرار گرفته اند  اشاره ای خواهیم کرد :

1-Aix-en-provencr

این منطقه  یا شهر کوچک ، شهری است که بنیان گذارش رومی های باستان در 125 سال قبل از میلاد مسیح بوده اند و ویزیگوت ها ، لومبارد ها ، فرانسوی ها و برخی دیگر از پادشاهان در این منطقه قدرت نمایی کرده اند .  دیدنی های این منطقه شامل موارد زیادی همچون Fontaine des Quatre Dauphins  می باشد که مربوط به قرن 17 میلادی می باشد و یا Cours Mirabeau که محل جداسازی شهر قدیم و جدید می باشد . در این شهر بازاری سنتی وجود دارد که همه روزه در آن فعالیت وجود دارد و همه انواع خوراکی ها و ملزومات زندگی مهیا است . همچنین رستوران هایی با طبخ غذای سنتی و بومی این منطقه وجود دارند که مشهورترین انها  رستوران Deux Garçons  می باشد که شهرت زیادی دارد و بسیاری از افراد سرشناس همیشه از این مکان برای خوردن غذای مورد علاقه شان استفاده می کنند .

 

2-Roussillion

یکی از زیباترین روستاهای کل کشور فرانسه روستای روزیلیون می باشد . این روستا بر روی رسوباتی زرد رنگ قرار گرفته و جذابیت ان به این است که در این رسوبات زرد رنگ صخره های قرمز خودنمایی می کنند. خانه های این روستا قدیمی و سنتی  و با شکل و رنگ خاص طراحی شده اند . بهترین لذت در این روستا قدم زدن در کنار طبیعت بکر و پیاده روی در خیابان های جالب آن می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: