تحصیل و پذیرش در دانشگاه های ایتالیا
نوشته شده توسط : saheleaftab12

شرایط تحصیل و پذیرش در دانشگاه های ایتالیا

ایتالیا از جمله کشور هایی است که سطوح علمی و دانشگاهی بسیار بالایی داشته و مدارک علمی دانشگاه های این کشور همیشه مورد تایید و معتبر برای همه نهاد ها و سازمان های جهانی و بین المللی بوده است. هر چند پذیرش در دانشگاه های ایتالیا به نسبت سایر کشور های اروپایی دارای پیچیدگی های بیشتر و طی مراحل بیشتری می باشد و پذیرش مستقیم دانشجو توسط دانشگاه های این کشور با ارسال تقاضانامه معمولا سخت تر است ولیکن هر کس در دانشگاه های ایتالیا تحصیل کرده باشد بخوبی متوجه این مشکلات و سختی ها برای پذیرش دانشجو می شود .

هر چند در همه سطوح می توانید در این کشور پذیرش دریافت نموده و به تحصیل مشغول شوید ولی بیشترین درخواست برای تحصیا در دانشگاه های مطرح ایتالیا در سطوح کارسناسی ارشد و دکتری می باشد . برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور باید در زمان های فراخوان داشنگاه های ایتالیا اقدام به صدور درخواست خود بکنید که امر بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی شما ممکن است در سال یک یا نهایتا دو بار اتفاق بیافتد .

ترم اول تحصیلی در ایتالیا از اوایل سپتامبر  یعنی حدود شهریور ما می باشد و باید برای ثبت نام برای این ترم حداگثر تا اواسط خرداد اقدام شود و ترم دوم هم در ماه مارس یا اسفند ماه آغاز می شود و برای ثبت نام نهایتا باید تا اواخر آذر اقدام شده باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: