اسپانیا دومین کشور بزرگ :توریستی دنیا
نوشته شده توسط : saheleaftab12

اسپانیا دومین کشور بزرگ توریستی دنیا

کشور اسپانیا یکی از کشور هایی است که شرایط پذیرش مهاجر از سایر نقاط دنیا را مهیا کرده و تحت شرایط خاص مانند خرید ملک و سرمایه گذاری و یا تاسیس شرکت در این سرزمین به مهاجران اقامت طولانی مدت و یا دائمی اعطا می کند . بیشترین مهاجرینی که تابعیت این کشور را دریافت نموده اند اهالی کشور های اکوادور ، کلمبیا و مراکش می باشند .

اسپانیا از نظر اقتصادی جزء بهترین کشور های دنیا می باشد و نظم اقتصادی و توسعه اقتصادی باعث شده این کشور از کشور های پیشرفته دنیا در زمینه های اقتصادی و رفاه زندگی و اجتماعی باشد . این کشور بزرگترین تولید کنند روغن زیتون  و دارای معادن مختلف  از جمله معادن آهن ، مس ، ذغال سنگ ، کبالت ، نقره ، جیوه  و فسفات می باشد. از مهمترین تولیدات  و صنایع این کشور به غیر از روغن زیتون می توان به  صنایع پارچه بافی ؛ کاغذ سازی و صنعت اتومبیل اشاره نمود .

گردشگری در اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا را نمی توان به راحتی عنوان کرد . این کشور هر ساله در این زمینه موارد جدیدی اضافه کرده و در طول چهار دهه گذشته پیشرفت فوق العاده زیادی در زمینه گردشگری داشته است تا جایی که به عنوان دومین کشور گردشگری دنیا شناخته می شود . شرایط اجتماعی ، تاریخی و فرهنگی ، موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی این کشور همه دلیل رشد این صنعت در کشور اسپانیا بوده  تا  جایی که امروز از اصلی ترین صنایع این کشور صنعت گردشگری می باشد و گردشگران سایر نقاط دنیا در این کشور خارج از رنگ و فرهنگ و اهلیت بسیار مورد احترام و استقبال مردم و دولت اسپانیا می باشند .

هتل ها و مراکز اقامتی اسپانیا نسبت به سایر نقاط جهان از کیفیت و سطح بسیار بالاتر ی برخوردار هستند و این امر به دلیل سختگیری ها و قوانین دولت این کشور برای این مراکز می باشد و البته به همین دلایل قیمت آنها نیز نسبت به سایر نقاط اروپایی دیگر قیمت به مراتب بالاتری است .

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: